Gertjan ten Thije
Studeerde klassiek Piano en Acting and Directing for Theatre (MA) aan de SMSU. Regisseert al 25 jaar diverse (muziektheater)producties, geeft les en bedrijfstrainingen en is oprichter van De Theaterkamer.
Naast zijn werk voor De Theaterkamer is hij directeur van Het Amsterdams Theaterhuis en Theater De Cameleon (de thuisbases van De Theaterkamer) en werkt hij als gecertificeerd personal coach.

Elisabeth Boor
Studeerde af aan de Akademie voor Kleinkunst Amsterdam. Ze geeft cabaretcursussen en regisseert solocabaretiers, stand-uppers en singer /songwriters

Wilfred van de Peppel
In 1988 afgestudeerd aan de theaterschool in Amsterdam. Daarna als acteur/maker gewerkt in vele theaters met eigen producties maar ook als mimespeler voor de Nederlandse Opera en de Reis Opera.
Inmiddels geeft hij zo’n 30 jaar les aan amateurs, operazangers en acteurs en musici in opleiding. Zo was hij als docent o.a.verbonden aan de HKU en de Opera Studio Nederland

Vastert van Aardenne
Vastert van Aardenne studeerde af aan de acteursopleiding van de Toneelacademie Maastricht en later behaalde hij daar ook zijn eerstegraads lesbevoegdheid Theater
Hij speelde in vele toneelvoorstellingen, waaronder Othello en Juliana’s Derde Weg en Anne. Hij speelde in de musicals High School Musical, 42nd Street en Romeo ’n Juliette.
De laatste jaren was hij bijna dagelijks te zien in de jeugd tv serie Vrijland. Hij had verder rollen in diverse televisieseries, zoals Westenwind, Spoorloos Verdwenen, Baantjer, Keyzer en De Boer en Medisch Centrum West.
Hij is als docent verbonden aan de Nederlandse Musical Academie.

Justin van der Veen
Justin van der Veen studeerde af als theaterdocent aan de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten. Hij speelde in verschillende voorstellingen van De Theatertroep, en maakt tegenwoordig zelf locatietheater met Het Markttheater en met De Randfiguren. Justin heeft een achtergrond in het maken en spelen van komedies, maar houdt zich ook bezig met improvisatie, schrijven en storytelling. Als docent besteedt hij extra veel aandacht aan het vermogen om op het toneel ‘in het moment’ te reageren."
